>

jueves, 10 de febrero de 2011

Sepia.

How wonderful is a pic in a sepia colour? It feels like vintage, old, antique. Some photos are better in this natural colours, kinda special. Here is Sandra, my friend and personal photographer. We took the picture with the natural colours, but she prefered sepia. The pic is made by my best friend Carmen. What do u think about it?

I have to choose some pics for my mum's bedroom, because whe wants to put some pictures of mine in sepia. Choose your favourite of my blog and tell me! Your opinion is always good to me :)

I am gonna change the tipography of my blog, I prefer Courier. Do you like Times or Courier?





Besitos a tod@s...

Pa.

5 comentarios:

Unknown dijo...

Qué guapa!!!! Me gusta mucho el sepia, de siempre, pero me crea un dilema elegir entre mostrar color o no..

En la entrada anterior me encantas con tu mini roja!

kisssssssssss
Leire

Fashion Victims Bcn dijo...

A mí también me encantan las fotos en sepia, quedan mucho mejor!! Es como si las imperfecciones que tuviésemos desaparecieran, jaja

Carmen Porcel dijo...

Sí, quedan preciosas. De hecho a veces incluso una foto en la que puedes no salir demasiado bien, la pones en sepia y no hay efecto photoshopero que lo supere!
¡Un beso!
Carmen de Punta y Tacón.

PD: Prefiero Courier :)

Arien dijo...

Que bonitas las fotos, además el efecto sepia le da un toque más antiguo, mola un montón
un besazo

Tamara Martínez.TuristasStyle dijo...

Las fotos en sepia tiene un aire glam que me encanta!
Besitos!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...